efu
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول
إضغط على الإعلانات
التبادل الاعلاني
احداث منتدى مجاني
pubarab

كرسى الاعتراف

abdo_el3ashery
shahi
troy knight
elshater
mido sharaby
THE ROCK
amr 7are2a
الملاك الصامت
IMMORTAL CZAR
eng bebo
White~Knight
El meshmohandesa
free hearts
Admin HOFEDA
sise.2010
محمد الفيومى
hesham sayed
DARKNIGHT
prince of persia 2
ali kemo
lele
sad.love.story
East Eagle
ahmed mamdouh
Abdo younis
29 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 18 ... 29  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
El meshmohandesa
عضو جديد
عضو جديد

فريقك المفضل : مصرى وبس
انثى
الجوزاء

كرسى الاعتراف - صفحة 8 Empty
مُساهمةموضوع: رد: كرسى الاعتراف   كرسى الاعتراف - صفحة 8 Emptyالخميس مايو 07, 2009 10:33 pm

كفاية عليك كدة يا باشا لانى حاسة انك شوية كمان وانت هتستقيل من على الكرسى دة يا اما الكرسى هو اللى هيفكة منك
DARKNIGHT
عضو رائع
عضو رائع

فريقك المفضل : مانشستر يونايتد
ذكر
الثور

مُساهمةموضوع: رد: كرسى الاعتراف   كرسى الاعتراف - صفحة 8 Emptyالجمعة مايو 08, 2009 10:04 am

البني ادم الي اسمه احمد

اولا ليه بحس انك عاااااااااااااااااااااايش شويه بس علفكره انت طيب جدااااااااااااااا؟
ثانيا ايه طموحك في الحياه او حلمك ؟
وكفاية كده علشان متزعلش ههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
free hearts
عضو جديد
عضو جديد
free hearts

ذكر
الجوزاء

مُساهمةموضوع: رد: كرسى الاعتراف   كرسى الاعتراف - صفحة 8 Emptyالجمعة مايو 08, 2009 2:17 pm

El meshmohandesa كتب:
طيب يا استاذ احمد انت خايف تكلم البنت دى لية؟؟؟؟؟؟؟
1عشان خايف ترفض لانها زى ما انت بتقول محترمة
2لانك شاكك انها مرتبطة اصلا
3انك حاسس انك خايف
تتسرع وانك محتاج ترتب افكارك تانى قبل ما تاخد اى قرار
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بصي يا با شمهندسه هو السؤال على ما اعتقد انه اختيارات بس انا هجاوبك على كل الاختيارات دي
اولا الاختيار الاول انهي ترفض ده جايز بس عشان هي محترمه ده ملهاش علاقه لان زي مانا وضحت
ان انا واخد الموضوع جد يعني مش داخل اتسلى بيها فده ملهوش علاقه انها محترمه خالص بس ده مش السبب الي خلاني مكلمهاش لغاية دلوقت ومن ناحية انهي محترمه انا متاكد من كده بنسبة 10000000% ومحش يقدر يقول غير كده

ثانيا الاختيار الثاني ان انا اكون خايف انها مرتبطه هو ده يمكن من الاسباب الي مخلياني مكلمتهاش لحد دلوقت لان ممكن يكون في حد تاني في حياتها وفي حالة ان لو في حد تاني في حياتها فانا محبش اني اضايقها

ثالثا الاختيار الثاث: هو انا مش خايف هي اكيد مش هتضربني يعني (هههههههههههههههه
بس ممكن تقولي انا حاسس اني هروح ادامها ومش هعرف اتكلم و حتى لو اتكلمت مش هعرف اوصفلها هي بالنسبه لي ايه او ايه الي بحسه من ناحيتها ويمكن ده برده من الاسباب الي انتي بتقولي عليها .

رابعا الاختيار الرابع ده تاكدي انهو مش شاغلني خالص او بمعنى اصح مش السبب خالص لان انا قبل مقول الكلام ده اكيد فكرت في الموضوع كوبس جدااااا جداااااااااا وحسبته ورتبت افكاري واعتقد ان انا مش متسرع خالص يعني تقدري تقولي انا بقالي اهو سنه برتب في افكاري واتاكد من شعوري ناحيتها
لاني معجب بيها من اول يوم في الدراسه فاعتقد ان ده مش سبب خالص

وشكرا لمرورك

عدل سابقا من قبل free hearts في الجمعة مايو 08, 2009 2:28 pm عدل 1 مرات
free hearts
عضو جديد
عضو جديد
free hearts

ذكر
الجوزاء

مُساهمةموضوع: رد: كرسى الاعتراف   كرسى الاعتراف - صفحة 8 Emptyالجمعة مايو 08, 2009 2:23 pm

El meshmohandesa كتب:
كفاية عليك كدة يا باشا لانى حاسة انك شوية كمان وانت هتستقيل من على الكرسى دة يا اما الكرسى هو اللى هيفكة منك

لا ايالي براحتك انا فاضيلكو بقى وبعدسن انا ارتحت اوي لما اتكلمت
واي حد يا جماعه عنده اي اي سؤال تاني يسال وانا هجااااااااااااوب
وشكراااااااااااااا
free hearts
عضو جديد
عضو جديد
free hearts

ذكر
الجوزاء

مُساهمةموضوع: رد: كرسى الاعتراف   كرسى الاعتراف - صفحة 8 Emptyالجمعة مايو 08, 2009 2:25 pm

DARKNIGHT كتب:
البني ادم الي اسمه احمد

اولا ليه بحس انك عاااااااااااااااااااااايش شويه بس علفكره انت طيب جدااااااااااااااا؟
ثانيا ايه طموحك في الحياه او حلمك ؟
وكفاية كده علشان متزعلش ههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

ههههههههههههههههههه حلوه يا ميمي حتة عايش دي
بس انا بحب اهزر كتيررررررر وانت عارف ومن ناحية انا طيب فانا انت اكتر واحد عارفني قلب ابيض خالص
وبالنسبه للسؤال التاني انا جوبته قبل كده فوق يبقى اطلع اقراه
وشكراااااااااا لمرورك ميمي

والي عنده اي سؤال تاني يسال
El meshmohandesa
عضو جديد
عضو جديد

انثى
الجوزاء

مُساهمةموضوع: رد: كرسى الاعتراف   كرسى الاعتراف - صفحة 8 Emptyالجمعة مايو 08, 2009 9:40 pm

طيب هو انت تفتكر لو البنت دى مش مرتبطة اصلا ولا اى حاجة اية الحاجة التانية اللى ممكن تخليها ترفض هل مثلا ممكن يكون ليها مواصفات معينة ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ali kemo
ADMIN
ADMIN
ali kemo

فريقك المفضل : برشلونة
ذكر
السرطان
المزاج : in real love story

مُساهمةموضوع: رد: كرسى الاعتراف   كرسى الاعتراف - صفحة 8 Emptyالجمعة مايو 08, 2009 10:15 pm

هههههههههههههههههههههههههه
بصراحة يا جماعة احمد رمضان اتقطع شعر ودقن دا انتو لو ماسكين واحدة هربانة من بيت الطاعة مش هتعملو فيها كدة هههههههههههههههههههه
على العموم انا فرحان فيك يا صاحبى وكفاية كدة بقى جاوب على المشمهندسة ورشح حد بقى
على فكرة اهلا بيكى يا مش مهندسة على المنتدى واسمك جميل اوى وباين انه كوميدى من الاول يعنى هتكونى فى قسم النكت كتير سيبك بقى من كرسى الاعترافات شوية ارحمو الواد الغلبان ده
ههههههههههههههههههههه
واهلا بيكى مرة تانية
https://www.facebook.com/home.php?
free hearts
عضو جديد
عضو جديد
free hearts

ذكر
الجوزاء

مُساهمةموضوع: رد: كرسى الاعتراف   كرسى الاعتراف - صفحة 8 Emptyالجمعة مايو 08, 2009 10:36 pm

El meshmohandesa كتب:
طيب هو انت تفتكر لو البنت دى مش مرتبطة اصلا ولا اى حاجة اية الحاجة التانية اللى ممكن تخليها ترفض هل مثلا ممكن يكون ليها مواصفات معينة ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ممكن والله تكون هي عايزه مواصفات تانيه مش موجوده فيا لان طبعا مفيش حد عنده صفة الكمال
الكمال لله وجده
بس هبقى انا عملت الي عليا
وعلى فكره شكلي هروح اكلمها عن قريب والله
بس لمات تيجي الفرصه المناسبه
وشكرا لمرورك يا باشمهندسه

عدل سابقا من قبل free hearts في الجمعة مايو 08, 2009 10:41 pm عدل 1 مرات
free hearts
عضو جديد
عضو جديد
free hearts

ذكر
الجوزاء

مُساهمةموضوع: رد: كرسى الاعتراف   كرسى الاعتراف - صفحة 8 Emptyالجمعة مايو 08, 2009 10:38 pm

ali kemo كتب:
هههههههههههههههههههههههههه
بصراحة يا جماعة احمد رمضان اتقطع شعر ودقن دا انتو لو ماسكين واحدة هربانة من بيت الطاعة مش هتعملو فيها كدة هههههههههههههههههههه
على العموم انا فرحان فيك يا صاحبى وكفاية كدة بقى جاوب على المشمهندسة ورشح حد بقى
على فكرة اهلا بيكى يا مش مهندسة على المنتدى واسمك جميل اوى وباين انه كوميدى من الاول يعنى هتكونى فى قسم النكت كتير سيبك بقى من كرسى الاعترافات شوية ارحمو الواد الغلبان ده
ههههههههههههههههههههه
واهلا بيكى مرة تانية

يعني انت شايف صاحبك بيتقطع كده وانت تقطع فيه زياده
الندل هيفضل طول عمره ندل يا علي

يا جماعه انا مش متقطع ولا حاجه والي عايز يسال اي سؤال يسال وانا هجاوبه حتى لو انت عايز تسال يا علي
هات السموم الي عندك
ali kemo
ADMIN
ADMIN
ali kemo

ذكر
السرطان

مُساهمةموضوع: رد: كرسى الاعتراف   كرسى الاعتراف - صفحة 8 Emptyالجمعة مايو 08, 2009 11:22 pm

لا يا عم انا بس عاوز اسال سؤال افرض ان البنت اللى انت عاوز تكلمها دى كسفتك فى وشك هتقدر بعدها تدخل مكان هى فيه ؟؟؟او حتى تبص ليها؟؟؟؟
بالنسبة للسموم انا بتفرج عليك بس ووقت الازم كله هيطلع وكدة كفاية اوى رشح بقى اى حد تانى
free hearts
عضو جديد
عضو جديد
free hearts

ذكر
الجوزاء

مُساهمةموضوع: رد: كرسى الاعتراف   كرسى الاعتراف - صفحة 8 Emptyالجمعة مايو 08, 2009 11:29 pm

ايه يا علي السموم دي كلها الله يخرب بيتك
دي اسئله تسالها هو انا ناقص
بص يا عم انا لو رحت كلمتها ده لو رحت كلمتها يعني
وهي رفضت مثلا فاكيد هزعل يعني بس انا زي مقلت كل حاجه نصيب
واكيد هتمنالها السعاده مع حد تاني وحكاية ادخل مكان هي فيه ولا لا دي معرفش لما اجرب ابقى اقلك
ومنك لله يا علي
وعلى فكره بعد السؤال ده تنسى انك صاحبي

ولو عايز تسال تاني اسال احنا بنتهددش
ahmed mamdouh
عضو جديد
عضو جديد
ahmed mamdouh

ذكر
الجدي

مُساهمةموضوع: رد: كرسى الاعتراف   كرسى الاعتراف - صفحة 8 Emptyالسبت مايو 09, 2009 10:57 am

تييييييييييت تييييييييييييييت تييييييييييت المشرف جيه انا دماغى صدعت من مراقبه المواضيع ديه يا جماعه حرام حسو بيه شويه واكتبوا ردود مختصره ........ على العموم
دورى فى السؤال
عندى سؤال مهم جداً .... هتستفيد ايه ؟؟؟؟؟
لو انت ناوى على ارتباط يكون فى آخر سنه يا قطقوط ولا ايه ؟

كفايه عليك كده عشان نشوف ردك واعرف احكم انت جد ولا لأ !!!
El meshmohandesa
عضو جديد
عضو جديد

انثى
الجوزاء

مُساهمةموضوع: رد: كرسى الاعتراف   كرسى الاعتراف - صفحة 8 Emptyالسبت مايو 09, 2009 11:51 am

يا احمد باشا انا رايى من راى البشمهندسين على واحمد ممدوح لان بنت بالدماغ اللى انتى بتقول عليها دى مستحييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييل 100% انها ترضى تكلمك حتى لو انت اخد الموضوع جد دة مش سبب يخليها تكلم ولد وبعدين انت ممكن تعمل زى ما م احمد ممدوح قال تستنى لاخر سنة يحييك ويحييها ربك ان شاء الله
بس والله نصيحة تاخدها من بنت زيها البنت دى لو زى ما انت بتقول مية مية هترفض فبلاش تحرج نفسك
El meshmohandesa
عضو جديد
عضو جديد

انثى
الجوزاء

مُساهمةموضوع: رد: كرسى الاعتراف   كرسى الاعتراف - صفحة 8 Emptyالسبت مايو 09, 2009 11:56 am

نصيحة منى اخيرة اخلع من الكرسى دة فى اقرب وقت يا ابنى انت ما عندكش اصحااااااااااااب بلاستيك قوم واعد حد مكانك نصيحة انت دااخل على شهر مفترج (شهر امتحانات) والعرض سااااااااااااااااارى حتى نهايتها
El meshmohandesa
عضو جديد
عضو جديد

انثى
الجوزاء

مُساهمةموضوع: رد: كرسى الاعتراف   كرسى الاعتراف - صفحة 8 Emptyالسبت مايو 09, 2009 12:31 pm

نصيحة يا م احمد انت ممكن لو تحب تقول معلومة تانية عن البنت دى يمكن تكون اى بنت من اللى على المنتدى تعرفها كويس وتقولك اذا كانت ممكن ترضى ولالا ؟؟؟؟؟؟؟؟
وعلى فكرة انت فى سوال اتسالتة جاوبت علية بالمتغطى اوى مين ارخم بنت من وجهة نظرك فى الدفعة ؟ يا ريت تقول اول حرف او اول حرفين منها؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
free hearts
عضو جديد
عضو جديد
free hearts

ذكر
الجوزاء

مُساهمةموضوع: رد: كرسى الاعتراف   كرسى الاعتراف - صفحة 8 Emptyالسبت مايو 09, 2009 12:34 pm

ahmed mamdouh كتب:
تييييييييييت تييييييييييييييت تييييييييييت المشرف جيه انا دماغى صدعت من مراقبه المواضيع ديه يا جماعه حرام حسو بيه شويه واكتبوا ردود مختصره ........ على العموم
دورى فى السؤال
عندى سؤال مهم جداً .... هتستفيد ايه ؟؟؟؟؟
لو انت ناوى على ارتباط يكون فى آخر سنه يا قطقوط ولا ايه ؟

كفايه عليك كده عشان نشوف ردك واعرف احكم انت جد ولا لأ !!!

ماشي يا قطقوط انا قلت ان انا واخد الموضوع ده جد وانا مقلتش ان انا عايز امشي معاها والكلام ده
انا قلت ان انا عايزها تعرف ان انا معجب بيها مش اكتر وعايز اعرف رايها
هل انت فهمت ولا ايه ظروفك بالضبط
free hearts
عضو جديد
عضو جديد
free hearts

ذكر
الجوزاء

مُساهمةموضوع: رد: كرسى الاعتراف   كرسى الاعتراف - صفحة 8 Emptyالسبت مايو 09, 2009 12:39 pm

El meshmohandesa كتب:
يا احمد باشا انا رايى من راى البشمهندسين على واحمد ممدوح لان بنت بالدماغ اللى انتى بتقول عليها دى مستحييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييل 100% انها ترضى تكلمك حتى لو انت اخد الموضوع جد دة مش سبب يخليها تكلم ولد وبعدين انت ممكن تعمل زى ما م احمد ممدوح قال تستنى لاخر سنة يحييك ويحييها ربك ان شاء الله
بس والله نصيحة تاخدها من بنت زيها البنت دى لو زى ما انت بتقول مية مية هترفض فبلاش تحرج نفسك

والله شكرا على النصيحه يا باشمهندسه بس انا عايز اعرف هو حضرتك مهتميه بالموضوع كده ليه
انتي مهتميه بيه اكتر مني
free hearts
عضو جديد
عضو جديد
free hearts

ذكر
الجوزاء

مُساهمةموضوع: رد: كرسى الاعتراف   كرسى الاعتراف - صفحة 8 Emptyالسبت مايو 09, 2009 12:53 pm

El meshmohandesa كتب:
نصيحة يا م احمد انت ممكن لو تحب تقول معلومة تانية عن البنت دى يمكن تكون اى بنت من اللى على المنتدى تعرفها كويس وتقولك اذا كانت ممكن ترضى ولالا ؟؟؟؟؟؟؟؟
وعلى فكرة انت فى سوال اتسالتة جاوبت علية بالمتغطى اوى مين ارخم بنت من وجهة نظرك فى الدفعة ؟ يا ريت تقول اول حرف او اول حرفين منها؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بشكرك مره تانيه على النصيحه يا باشمهندسه
بس انا عايز اسالك سؤال هل انتي تعرفيها عشان لو انتي تعرفيها يبقى انا هسالك ؟

وبالنسبه لارخم بنت في الدفعه دي وجهة نظر شخصيه ليا انا واحب احتفظ بيها عشان انا مبحبش اخلي حد يكره حد بسببي
وشكرا ااااااااااااااااا
El meshmohandesa
عضو جديد
عضو جديد

انثى
الجوزاء

مُساهمةموضوع: رد: كرسى الاعتراف   كرسى الاعتراف - صفحة 8 Emptyالسبت مايو 09, 2009 2:06 pm

والله يا بشمهندس احمد انا مش مهتمية ولا حاجة بس الفكرة انى لسة مشتركة جديد وماليش مواضيع قديمة اسالك اية رايك فيها زى ما البنات التانين لو دخلوا هيسالوك وفى نفس الوقت انا ما اعرفش حضرتك ولا جنابك تعرفنى عشان اسالك اية رايك فية زى ما الاولاد بيسالوك وباخيراااا انت اللى اعد على الكرسى يعنى لازم تتعصر وبالنسبة لانى اعرف البنت ولالا انا طبعاا والله ما اعرفش انت قصدك مين لانك تبقى بتشتغل نفسك لو افتكرت ان اصحابك اللى قالولك عرفوها عرفوها من الوصف الدقيق اللى انت اديتة فى بداية كلامك هما اصلا عارفينها من كلامك عنهاا فى الكلية ليهم وبعدين انت وصفك ما يتوهش شوف كااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام بنت بتبدا بحرف الالف وباباها بحرف ال ح ولا لا اية محترمة يا بشمهندس دة انت اللى قلت ان بنات الدفعة اغلبهم محترمين اعرفها منين انا بقى ان شاء الله؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
وعموما وعد دة اخر حاااجة اكتبها طول ما حضرتك اللى اعد على الكرسى وانا بعتذر خالص لو كنت ازعجت جنااااااااابك وبس كدة
ali kemo
ADMIN
ADMIN
ali kemo

ذكر
السرطان

مُساهمةموضوع: رد: كرسى الاعتراف   كرسى الاعتراف - صفحة 8 Emptyالسبت مايو 09, 2009 4:56 pm

El meshmohandesa كتب:
والله يا بشمهندس احمد انا مش مهتمية ولا حاجة بس الفكرة انى لسة مشتركة جديد وماليش مواضيع قديمة اسالك اية رايك فيها زى ما البنات التانين لو دخلوا هيسالوك وفى نفس الوقت انا ما اعرفش حضرتك ولا جنابك تعرفنى عشان اسالك اية رايك فية زى ما الاولاد بيسالوك وباخيراااا انت اللى اعد على الكرسى يعنى لازم تتعصر وبالنسبة لانى اعرف البنت ولالا انا طبعاا والله ما اعرفش انت قصدك مين لانك تبقى بتشتغل نفسك لو افتكرت ان اصحابك اللى قالولك عرفوها عرفوها من الوصف الدقيق اللى انت اديتة فى بداية كلامك هما اصلا عارفينها من كلامك عنهاا فى الكلية ليهم وبعدين انت وصفك ما يتوهش شوف كااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام بنت بتبدا بحرف الالف وباباها بحرف ال ح ولا لا اية محترمة يا بشمهندس دة انت اللى قلت ان بنات الدفعة اغلبهم محترمين اعرفها منين انا بقى ان شاء الله؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
وعموما وعد دة اخر حاااجة اكتبها طول ما حضرتك اللى اعد على الكرسى وانا بعتذر خالص لو كنت ازعجت جنااااااااابك وبس كدة
كلامك يا مشمهندسة صح لكن دى من وجهة نظرك انتى لكن انا بالطبع لان المفتش كرومبو طالع من تحت ايدى حاولت اعرفها اتمشيت شوية لغاية اسماء السكاشن وشوفت الاسماء دى ولقيت اتنين بس وقبل كدة عبد الرحمن يونس قايل نفس الحروف بردو فكدة يبقى ضربت عصفورين بحجر وعلى فكرة احمد فعلا قال ان بنات الدفعة كلهم محترمين لكن دى من وجهة نظره اكثرهم احتراما
sise.2010
عضو رائع
عضو رائع
sise.2010

فريقك المفضل : الاهلى
ذكر
الميزان
المزاج : sa3ed

مُساهمةموضوع: رد: كرسى الاعتراف   كرسى الاعتراف - صفحة 8 Emptyالسبت مايو 09, 2009 5:34 pm

El meshmohandesa كتب:
يا سيسى باشا انا ما فهمتش غلط والله ولا حاجة بس انا مش اكتر من انى كنت حابة اضايق الاستاذ ابو رمضان عشان لما يتضايق يتكلم بصراحة وبعدين على فكرة انا اكتر انسان ما بحبش اتكلم معاة هو الانسان الجادى جداا لانى عمرى ما اقدر اتوقع حيااااااااتى من غير هزااااار وبعدين لو حضرتك يا باشا زعلان من كلمة استاذ فانا اعتذر لانى لسة مش عارفة اسمااااء اى حد من الاولاد الا اللى كاتب اسمة وبعدين هى الدنيا اية غير شوية بنى ادمين بيهزروا مع بعض

أولا أنا أسف علي عدم ترحيبي بيك وأنت فعلا نوررررررررررررررررررتي المنتدي يا مشمهندسة هاااااااااااانم
أما بالنسبة لكلمة أستاذ فأنا مضايقتش منها ولا حاجة بس أنا بقول إن إحنا نخلي البساط أحمدى وبعدين ملهوش لازمة إنك تعتذري خاااااااااااااااااالص
أما بالنسبة لقولك أن إحنا محترمين فدي فعلا شهادة نعتز بيها وحلو أوووووووووووي تعببر روشين فاللذيذ وشكلك هتندمجي معنا في أسرة التهيس بتاعت المنتدي بسرعة هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
sise.2010
عضو رائع
عضو رائع
sise.2010

ذكر
الميزان
المزاج : sa3ed

مُساهمةموضوع: رد: كرسى الاعتراف   كرسى الاعتراف - صفحة 8 Emptyالسبت مايو 09, 2009 5:48 pm

أظن إن يا أحمد المشمهندسة بتسأل عادي زي أي حد وبعدين أنت إلي طلبت ده من كل الأعضاء فمترجعش تقول إن ده إهتمام زيادة وأظن إن كده كفاية عليك رشح بقي حد تاني ولا إنت عجبك الموضوع ولا إيه
ومتزعليش يا مشمهندسة من رد أحمد وسألي زي ما أنت عايزه وإلي مش عجبه يقوم من علي الكرسي لحد تاني
El meshmohandesa
عضو جديد
عضو جديد

انثى
الجوزاء

مُساهمةموضوع: رد: كرسى الاعتراف   كرسى الاعتراف - صفحة 8 Emptyالسبت مايو 09, 2009 7:26 pm

الف شكر يا سيسى بااشا بلا استاذ بلا كلاكيع فاضية وبعدين يا سيسى بية قول للبشمهندس احمد انة كدة شبة احرجنى دى ا خرة اللى يحشر دماغة فى حاجة ما تخصوش
وردااااااااااا على على بااااااشا انا ما شفتش والله والله الصفحة بتاع البشمهندس عبد الرحمن وما اعرفش مين البنت اللى اتكلم عنها وبعدين انا اعرف بنتين ينطبق عليهم الوصف دة بس معرفش والله هما بس ولا فى بنات تانية بتبدا بالحروف دى وانا ما اعرفهااااااااش لانة جايز اصل انا مش رئيسة مراديح مولد النبى عشاااان اكون ملمة باسماء الدفعة كلهاااا ولا جنابك رايك اية؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ا
Abdo younis
مشرف متميز
مشرف متميز
Abdo younis

ذكر
الدلو
المزاج : عايش حياتى

مُساهمةموضوع: رد: كرسى الاعتراف   كرسى الاعتراف - صفحة 8 Emptyالسبت مايو 09, 2009 8:41 pm

معلش يا احمد اتاخرت عليك علشان النت كان فاصل عندى اليومين اللى فاتوا
بس عايز اسالك سؤال رفيع :
هى البنت اللى انت بتتكلم عليها دى ومعجب بيها اوى كده فى سكشن كااااااااااااااام؟
وياريت متهربش من السؤال زى المره اللى فاتت
علشان من قواعد اللعبه انه كله يجاوب بصراحه وميخبيش حاجه

السؤال الاكثر احراجا :
مين احلى واحده فى الدفعه من وجهه نظرك ؟
متقموش من على الكرسى الا لما المش مهندسه تجيب كل اللى عندها ولازم تجاوب عليها (دى قواعد اللعبه)
محمد الفيومى
عضو جديد
عضو جديد
محمد الفيومى

ذكر
الاسد
المزاج : عالى

مُساهمةموضوع: رد: كرسى الاعتراف   كرسى الاعتراف - صفحة 8 Emptyالسبت مايو 09, 2009 10:46 pm

اعترف على الكرسى

كرسى الاعتراف
صفحة 8 من اصل 29انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 18 ... 29  الصفحة التالية