الرئيسيةالبوابةس .و .جبحـثاليوميةالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 حبيبي أوعي تسيبني

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
hesham sayed
عضو رائع
عضو رائع
avatar

فريقك المفضل : الاهلى
ذكر
السمك
عدد الرسائل : 2480
العمر : 26
المزاج : مرح
السٌّمعَة : 8
نقاط : 5799
تاريخ التسجيل : 02/02/2009

مُساهمةموضوع: حبيبي أوعي تسيبني   الإثنين أبريل 06, 2009 5:17 pm

حبيبي خليك معايا
خليك دايما جنبي
روحك تنور دنيايا
بحبك من كل قلبي

ليه عايز تسيبني
ليه عايز الوداع
ليه عايز تجرحني
بعدك هعيش في ضياع

ده أنا قلبي وعقلي معاك
صعب في يوم أنساك
ده أجمل لحظات حياتي
بتكون وأنا وياك

بعدك ما اقدرش أحب
بعدك مافيش أماني
بعدك ماليش قلب
يقدر يحب من تاني

أصل حبك محفور في قلبي
صعب حد يمحيه
أرجوك أوعي تسيبني
ده جرحك صعب أداويه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Abdo younis
مشرف متميز
مشرف متميز
avatar

فريقك المفضل : مانشستر يونايتد
ذكر
الدلو
عدد الرسائل : 2423
العمر : 26
المزاج : عايش حياتى
السٌّمعَة : 6
نقاط : 5765
تاريخ التسجيل : 04/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: حبيبي أوعي تسيبني   الإثنين أبريل 06, 2009 11:45 pm

ايه يا عم الحلاوه دى يا عم اتش
انت مكانك مش هنا
انت مكانك طبعا هنااااااااااااااااك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
sad.love.story
مشرف متميز
مشرف متميز
avatar

فريقك المفضل : الاهلى
ذكر
الدلو
عدد الرسائل : 1421
العمر : 26
المزاج : I hate love
السٌّمعَة : 8
نقاط : 4721
تاريخ التسجيل : 04/04/2009

مُساهمةموضوع: رد: حبيبي أوعي تسيبني   الثلاثاء أبريل 07, 2009 3:50 pm

فل عليك يا اتش
موضوع زى العسل
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ali kemo
ADMIN
ADMIN
avatar

فريقك المفضل : برشلونة
ذكر
السرطان
عدد الرسائل : 8756
العمر : 26
المزاج : in real love story
السٌّمعَة : 32
نقاط : 12354
تاريخ التسجيل : 04/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: حبيبي أوعي تسيبني   الثلاثاء أبريل 07, 2009 3:55 pm

يا ابنى طب ما تلحنها وتديها لتامر ولا لعمر ولو اتزنقت خالص اديها لبعرور ممكن يعمل بيها شغل بردو
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.facebook.com/home.php?
DARKNIGHT
عضو رائع
عضو رائع


فريقك المفضل : مانشستر يونايتد
ذكر
الثور
عدد الرسائل : 1470
العمر : 26
السٌّمعَة : 14
نقاط : 4750
تاريخ التسجيل : 03/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: حبيبي أوعي تسيبني   الثلاثاء أبريل 07, 2009 4:51 pm

ايه الحلاوه دي يا اتش هو نشوان بقع عليك وبقيت تكتب شعر
شديد لحنها وانا هغنيها مع نفسي مش قدام حد
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
hesham sayed
عضو رائع
عضو رائع
avatar

فريقك المفضل : الاهلى
ذكر
السمك
عدد الرسائل : 2480
العمر : 26
المزاج : مرح
السٌّمعَة : 8
نقاط : 5799
تاريخ التسجيل : 02/02/2009

مُساهمةموضوع: حبيبي أوعي تسيبني   الثلاثاء أبريل 07, 2009 4:59 pm

ربنا يخليكم
وعلي فكرة أنا عمري ما كتبت شعر في حياتي
كنت زهقان فكتبت أي حاجة وده مش شعر يعني
مش محتاجة تريقة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ali kemo
ADMIN
ADMIN
avatar

فريقك المفضل : برشلونة
ذكر
السرطان
عدد الرسائل : 8756
العمر : 26
المزاج : in real love story
السٌّمعَة : 32
نقاط : 12354
تاريخ التسجيل : 04/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: حبيبي أوعي تسيبني   الثلاثاء أبريل 07, 2009 5:07 pm

اه انت شكلك اتعلمت التواضع منى وانا بهت عليك على العموم المثل بيقول علمناهم ال.........سبقونا على ال........
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.facebook.com/home.php?
hesham sayed
عضو رائع
عضو رائع
avatar

فريقك المفضل : الاهلى
ذكر
السمك
عدد الرسائل : 2480
العمر : 26
المزاج : مرح
السٌّمعَة : 8
نقاط : 5799
تاريخ التسجيل : 02/02/2009

مُساهمةموضوع: حبيبي أوعي تسيبني   الثلاثاء أبريل 07, 2009 9:09 pm

المثل بيقول علمناهم التواضع سبقونا علي المنتديات مش كدة
وأنا متواضع دايما من صغري يا...................
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
East Eagle
عضو رائع
عضو رائع
avatar

فريقك المفضل : تشيلسى
ذكر
الحمل
عدد الرسائل : 2199
العمر : 26
الموقع : www.isyoutube.com
المزاج : moody
السٌّمعَة : 38
نقاط : 5530
تاريخ التسجيل : 05/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: حبيبي أوعي تسيبني   الأربعاء أبريل 08, 2009 6:22 pm

ايه ده يخرب بيتك ده شعر جامد جدا ينفع كلمات اغنية جامدة جدا
وطبعا انا اللي هغني وعلي يلحن وبسام يقسم وطبعا انت المؤلف
ونطلع نكسر الدنيا بيها




و.....فككم مني
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
hesham sayed
عضو رائع
عضو رائع
avatar

فريقك المفضل : الاهلى
ذكر
السمك
عدد الرسائل : 2480
العمر : 26
المزاج : مرح
السٌّمعَة : 8
نقاط : 5799
تاريخ التسجيل : 02/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: حبيبي أوعي تسيبني   السبت أبريل 11, 2009 3:56 pm

شكرا ي desert storm أنا كدة هتغر هههههههههههههههههههه
بس فيه سؤال المؤلف ماحدش بيحدفه بالطوب مش كدة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
حبيبي أوعي تسيبني
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
efu :: القهوة الثقافية :: الشعر-
انتقل الى: