efu
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول
إضغط على الإعلانات
التبادل الاعلاني
احداث منتدى مجاني
pubarab

نكت دمايطه ..............

كاتب الموضوعرسالة
????
زائر
Anonymous

نكت دمايطه .............. Empty
مُساهمةموضوع: نكت دمايطه ..............   نكت دمايطه .............. Emptyالجمعة فبراير 20, 2009 12:54 pm

--------------------------------------------------------------------------------

واحد دميامي اتجوز واحدة دمياطية ... خلفوا بنت سموها ... حصالة

واحدة من دمياط بعتت ابنها يشتري ثلاثة أرغفة (رغيف لها ورغيف لابنها ورغيف لزوجها) ... وعند عودته بالأرغفة وجد أمه تنتظره ملهوفة على باب الشقة ... فيه إيه ياماما ... روح رجع الرغيف الثالث بسرعة قبل ما الفرن يقفل ... أبوك مات ....

اثنين دمايطة راحوا رأس البر يصيفوا ... اتراهنوا يغطسوا واللي يطلع من المية قبل الثاني يدفع له جنيه ... الاثنين ما طلعوش .

دمياطي بعت ابنه يستلف شاكوش من الجيران لف ساعيتن ما لقاش رجع يقول لأبوه ما لاقتشي يا بابا.. قاله خلاص يا بني بقى ... هات الشاكوش اللي عندنا .

الحوار ده دار بين بين سيدتين من دمياط ... ياختي بعت جوزي يجيب ليا فرختين من الجمعية وقف في الطابور ... اغمى عليه ومات ... طب وعملتي ايه ... عملت كشري .

واحد دمياطي هو ومراته راحوا للفكهاني قالوله شوف لينا حاجة ناخدها لواحد عيان ... الفكهاني قاله عندك مانجة أهي الكيلو بعشرين جنيه ... قالوله لأ يا راجل أصله مش عيان قوي كده .

مرة واحد دمياطي يعت ابنه للبقال يشتريله بعشرة صاغ جبنة ... راح الواد ورجع وقاله ... بابا البقال بيقولك تعالى إلحس السكينة .

مرة واحد دمياطي صحي من النوم قال لمراته أنا حلمت إني اشتريت للأولاد 3 كيلو موز و2 كيلو تفاح ... قالت له ليه كده يا راجل ... قالها اسكتي يا شيخة خلي العيال تاكل وتنبسط

واحد دمياطي قال لولاده مين يتعشى ومين ياخد جنيه ... الولاد قالوا ناخد جنيه .... جه الصبح ... قال لولاده مين ما يفطرش ومين يدي لبابا جنيه ........

واحد دمياطي ابنه بيقول له ... يابابا هات جنيه علشان انا رايح لحسنين زميلي ... الوالد ... خد الجنيه ده وروح لحسن واحد كفاية

دمياطي على فراش الموت ... فبيسأل عن أولاده .... فين محمد ... رد محمد باكياً أنا هنا يا بابا ... فين محمود .. رد محمود باكياً أنا هنا يا بابا ... فين حسين ... رد حسين باكياً أنا هنا يا باب ... فرد الأب انتوا الثلاثة هنا وسايبين نور الصالة والع ...
عضو رائع
hesham sayed

فريقك المفضل : الاهلى
ذكر
السمك
المزاج : مرح

نكت دمايطه .............. Empty
مُساهمةموضوع: هههههههههههههه   نكت دمايطه .............. Emptyالثلاثاء فبراير 24, 2009 11:38 pm

اشمعني الدمايطة يعني
هما مزعلينك في إيه

نكت دمايطه ..............
صفحة 1 من اصل 1