الرئيسيةالبوابةس .و .جبحـثاليوميةالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 فودافون تجدد عقد الرعاية مع الأهلي مقابل 54 مليون جنيه

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
hesham sayed
عضو رائع
عضو رائع


فريقك المفضل : الاهلى
ذكر
السمك
عدد الرسائل : 2480
العمر : 25
المزاج : مرح
السٌّمعَة : 8
نقاط : 5651
تاريخ التسجيل : 02/02/2009

مُساهمةموضوع: فودافون تجدد عقد الرعاية مع الأهلي مقابل 54 مليون جنيه   الخميس يوليو 16, 2009 4:34 am

جددت شركة فودافون مصر عقد الرعاية مع النادي الأهلي لمدة ثلاثة أعوام تنتهي مع نهاية عام 2011 مقابل 54 مليون جنيه، وذلك خلال المؤتمر الصحفي الذي عقد الأربعاء بقاعة فكري أباظة بمقر النادي بالجزيرة.

وقد حضرمجلس إدارة النادي الأهلي بأكمله المؤتمر الصحفي، وحضر من اللاعبين الثلاثي محمد ابوتريكة ووائل جمعة ومحمد بركات، في وجود حاتم دويدار رئيس شركة فودافون مصر.

وتحدث حسن حمدي رئيس النادي الاهلي باقتضاب معرباً عن سعادته بتجديد التعاقد الذي اعتبره داعما للأهلي وللشركة الراعية على حد سواء.


وشهد المؤتمر تقديم القميص الجديد للنادي الأهلي والذي سيخوض به الفريق دورة ويمبلي الودية بإنجلترا بالإضافة لمباريات الموسم الجديد، وكان الملفت لكل الحاضرين ان القميص ظهر بلا شعار النادي.

وأكد مسئول من شركة فودافون ان الاهلي سوف يخوض دورة ويمبلي بهذا القميص بدون تعديل وبلا شعار النادي.

ويخوض الأهلي دورة ويمبلي الودية في الفترة ما بين 24-26 يوليو القادم بمشاركة فرق برشلونة الاسباني وتوتنهام الانجليزي وسيلتيك الاسكتلندي


[center]


نعيب زماننا و العيب فينا
و ما لزماننا عيب سوانا
و نهجو ذا الزمان بغير ذنب
و لو نطق الزمان لنا هجانا
فدنيانا التصنع و الترائي
و نحن به نخادع من يرانا
و ليس الذئب يأكل لحم ذئب
و يأكل بعضنا بعضاً عيانا

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ali kemo
ADMIN
ADMIN


فريقك المفضل : برشلونة
ذكر
السرطان
عدد الرسائل : 8756
العمر : 25
المزاج : in real love story
السٌّمعَة : 32
نقاط : 12206
تاريخ التسجيل : 04/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: فودافون تجدد عقد الرعاية مع الأهلي مقابل 54 مليون جنيه   الخميس يوليو 16, 2009 3:52 pm

بصراحة الفانلة شكلها روعة تحس انها استايل اوروبى احلى من اللى فاتت بكتير


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.facebook.com/home.php?
????
زائر



مُساهمةموضوع: رد: فودافون تجدد عقد الرعاية مع الأهلي مقابل 54 مليون جنيه   الخميس يوليو 16, 2009 5:56 pm

ده شكل فانله ههههههههههه

دى من السبعينيات هههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ali kemo
ADMIN
ADMIN


فريقك المفضل : برشلونة
ذكر
السرطان
عدد الرسائل : 8756
العمر : 25
المزاج : in real love story
السٌّمعَة : 32
نقاط : 12206
تاريخ التسجيل : 04/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: فودافون تجدد عقد الرعاية مع الأهلي مقابل 54 مليون جنيه   الخميس يوليو 16, 2009 6:01 pm

مش احسن من الفانلة اللى بتبقى كلها اعلان
كنتاكى فوت بول كلاب


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.facebook.com/home.php?
hesham sayed
عضو رائع
عضو رائع


فريقك المفضل : الاهلى
ذكر
السمك
عدد الرسائل : 2480
العمر : 25
المزاج : مرح
السٌّمعَة : 8
نقاط : 5651
تاريخ التسجيل : 02/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: فودافون تجدد عقد الرعاية مع الأهلي مقابل 54 مليون جنيه   الخميس يوليو 16, 2009 6:16 pm

فانلة مالهاش حل
بلاش تتكلم انت يابسام
بس فيه سؤال نفسي أعرف ال5نجوم اللي علي فانلة الزمالك دي بتاعة ايه
ههههههههههههههه


نعيب زماننا و العيب فينا
و ما لزماننا عيب سوانا
و نهجو ذا الزمان بغير ذنب
و لو نطق الزمان لنا هجانا
فدنيانا التصنع و الترائي
و نحن به نخادع من يرانا
و ليس الذئب يأكل لحم ذئب
و يأكل بعضنا بعضاً عيانا

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ali kemo
ADMIN
ADMIN


فريقك المفضل : برشلونة
ذكر
السرطان
عدد الرسائل : 8756
العمر : 25
المزاج : in real love story
السٌّمعَة : 32
نقاط : 12206
تاريخ التسجيل : 04/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: فودافون تجدد عقد الرعاية مع الأهلي مقابل 54 مليون جنيه   الخميس يوليو 16, 2009 6:22 pm

علشان شغالين فى فندق 5 نجوم
او حسبو الفرق بين 6 و 1
طلع الفرق 5


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.facebook.com/home.php?
????
زائر



مُساهمةموضوع: رد: فودافون تجدد عقد الرعاية مع الأهلي مقابل 54 مليون جنيه   الخميس يوليو 16, 2009 6:39 pm

كركركركركر بلاش نتكلم فى موضوع السته لانكم بالدلائل نادى السته الاول والاخير
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ali kemo
ADMIN
ADMIN


فريقك المفضل : برشلونة
ذكر
السرطان
عدد الرسائل : 8756
العمر : 25
المزاج : in real love story
السٌّمعَة : 32
نقاط : 12206
تاريخ التسجيل : 04/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: فودافون تجدد عقد الرعاية مع الأهلي مقابل 54 مليون جنيه   الخميس يوليو 16, 2009 6:40 pm

ههههههههههههههههههه
يا ابنى انتو اكتر فرقة بتشيل مننا وواخدين الفوز
على الزمالك ده ملاكى


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.facebook.com/home.php?
????
زائر



مُساهمةموضوع: رد: فودافون تجدد عقد الرعاية مع الأهلي مقابل 54 مليون جنيه   الخميس يوليو 16, 2009 6:46 pm

ههههههههه

باماره السته صفر صح
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ali kemo
ADMIN
ADMIN


فريقك المفضل : برشلونة
ذكر
السرطان
عدد الرسائل : 8756
العمر : 25
المزاج : in real love story
السٌّمعَة : 32
نقاط : 12206
تاريخ التسجيل : 04/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: فودافون تجدد عقد الرعاية مع الأهلي مقابل 54 مليون جنيه   الخميس يوليو 16, 2009 6:48 pm

يا ابنى والله العظيم انت بتعيش الوهم
هههههههههههههههههههه
لازم تعرف ان الاهلى هو نادى القرن
وهو الوحيد اللى مشرف مصر برة


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.facebook.com/home.php?
????
زائر



مُساهمةموضوع: رد: فودافون تجدد عقد الرعاية مع الأهلي مقابل 54 مليون جنيه   الخميس يوليو 16, 2009 6:54 pm

هههههههههههههه

باماره جالاطه سراى وبايرن ليفر كوزن والنجم وانتركلوب باي اسمه كده والفريق (مركز الشباب )النيجرى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ali kemo
ADMIN
ADMIN


فريقك المفضل : برشلونة
ذكر
السرطان
عدد الرسائل : 8756
العمر : 25
المزاج : in real love story
السٌّمعَة : 32
نقاط : 12206
تاريخ التسجيل : 04/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: فودافون تجدد عقد الرعاية مع الأهلي مقابل 54 مليون جنيه   الخميس يوليو 16, 2009 7:00 pm

يا ابنى اديك اعترفت اهو احنا بنتغلب من فرق جامدة وحتى لو كانت ضعيفة
فكل ماتش وليه ظروفه لكن انت ما تقدرش تقول غلبناكم انا مش فاهم انت عمال
تقاوح وعلى ده كله مش عاملين ولا هتعملو اى حاجة امال لو كسبتو بطولة
ولا حتى كسبتونا ماتش هتعملو ايه وبلاش تتكلم يا سادس الدورى ويا ابن نبيلة
عبيد ومكرم عبيد


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.facebook.com/home.php?
????
زائر



مُساهمةموضوع: رد: فودافون تجدد عقد الرعاية مع الأهلي مقابل 54 مليون جنيه   الخميس يوليو 16, 2009 7:17 pm

hhhhhhhhhhhh

احنا غلبنا شاختار صاحب كاس الاتحاد الاوروبى واتنين صفر مش اتغلبنا من بايرن ليفر كوزن وجالاطه سراى اللى طلعوه من الدور 8 ههههههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ali kemo
ADMIN
ADMIN


فريقك المفضل : برشلونة
ذكر
السرطان
عدد الرسائل : 8756
العمر : 25
المزاج : in real love story
السٌّمعَة : 32
نقاط : 12206
تاريخ التسجيل : 04/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: فودافون تجدد عقد الرعاية مع الأهلي مقابل 54 مليون جنيه   الخميس يوليو 16, 2009 7:23 pm

يا ابنى كاس الاتحاد الاوروبى ايه طيب ما انتو شلتو من اللى قبله 3
وبعدين احنا بنجرب الفريق التانى مش الاساسى لان الفريق كله
فى المنتخب واللى مصاب وهنشوف السنة الجاية الاهلى هيعمل ايه


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.facebook.com/home.php?
????
زائر



مُساهمةموضوع: رد: فودافون تجدد عقد الرعاية مع الأهلي مقابل 54 مليون جنيه   الخميس يوليو 16, 2009 7:26 pm

مانا بنجرب برضوا ولا انتا متعرفش كده
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ali kemo
ADMIN
ADMIN


فريقك المفضل : برشلونة
ذكر
السرطان
عدد الرسائل : 8756
العمر : 25
المزاج : in real love story
السٌّمعَة : 32
نقاط : 12206
تاريخ التسجيل : 04/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: فودافون تجدد عقد الرعاية مع الأهلي مقابل 54 مليون جنيه   الخميس يوليو 16, 2009 7:32 pm

بتجربو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ههههههههههههههههههههههه
مين اللى ناقص من فرقتكم
احنا ناقصنا سيد معوض واحمد فتحى وبركات وابو تريكة وعماد متعب واحمد حسن و....و.....


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.facebook.com/home.php?
hesham sayed
عضو رائع
عضو رائع


فريقك المفضل : الاهلى
ذكر
السمك
عدد الرسائل : 2480
العمر : 25
المزاج : مرح
السٌّمعَة : 8
نقاط : 5651
تاريخ التسجيل : 02/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: فودافون تجدد عقد الرعاية مع الأهلي مقابل 54 مليون جنيه   السبت يوليو 18, 2009 1:32 am

كل شوية يابسام تقول اتغلبتو من كذا وكذا
يابني ورينا نفسكم علي رأي المثل قرعة وبتتعايق بشعر بنت عمها هو مش كدة برضه
ياعلي دول بيشككو ان الأهلي نادي القرن مستني ايه تاني
هههههههههههههه


نعيب زماننا و العيب فينا
و ما لزماننا عيب سوانا
و نهجو ذا الزمان بغير ذنب
و لو نطق الزمان لنا هجانا
فدنيانا التصنع و الترائي
و نحن به نخادع من يرانا
و ليس الذئب يأكل لحم ذئب
و يأكل بعضنا بعضاً عيانا

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
????
زائر



مُساهمةموضوع: رد: فودافون تجدد عقد الرعاية مع الأهلي مقابل 54 مليون جنيه   الثلاثاء يوليو 21, 2009 5:11 pm

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
فودافون تجدد عقد الرعاية مع الأهلي مقابل 54 مليون جنيه
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
efu :: رياضه :: محليه-
انتقل الى: