efu
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول
إضغط على الإعلانات
التبادل الاعلاني
احداث منتدى مجاني
pubarab

يوميات اعدادي 2009الجزء الثاني

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
يوسف
عضو جديد
عضو جديد

فريقك المفضل : مصرى وبس
ذكر
الدلو

يوميات اعدادي 2009الجزء الثاني Empty
مُساهمةموضوع: يوميات اعدادي 2009الجزء الثاني   يوميات اعدادي 2009الجزء الثاني Emptyالجمعة يونيو 26, 2009 3:04 pm

۩استني متمشيش أنا يوسف اللي بكتب يومياتي۩

المرة اللي فاتت قولتلكوا إن أنا لبست واتشيكت ونزلت عشان أروح الكلية ولأول مره في حياتي أتجرأ واركب تاكسي متتخيلوش السعادة اللي كنت حاسس بيها علي فكره كان لازم اركب تاكسي عشان أسباب كتيرة منها الهدوم اللي كويتها وعشان الهيبة بردو والاهم عشان البنات اللي منتظراني مهو مش أي أي ولا زى زى المهم لقيت السواق بيقولي"احناوصلنا انته مش نازل ولا إيه"ونزلت واتبقي معايا 11جنيه وفجأة وأنا داخل لقيتهم بيوقفوني مش عارف ليه وسمعت واحد منهم بيقولى كارنيهك ☺️☺️☺️☺️ وقعدت أدور ف دماغي في كل المواد اللي خدناها زمان عن أي حاجه فيها كارنيه مش لاقي طب اعمل إيه دلوقتي لكن الحمد لله الراجل طلع طيب ورضي يدخلني بعد مفتشنى مش مهم اللي حصل المهم إني دخلت. كانت انكسرت رجلي ولا دخلت محدش قالي إن أنا هيجرالي كده.منه لله الراجل اللي دخلني.

وأخيرا عبرت البوابة وظبط ياقةال T-shirt وعرفت إحنا هناخد المحاضرات فين ورحت وقعدت ف المدرج ولقيت المدرج شكله غريب مش زى ما أنا كنت متخيل البنات كانوا لابسين حاجات عجيبة ☺️☺️☺️تقولوش إحنا ف فرح والحق يتقال إن إحنا كمان كنا عاملين البدع .اللي موقف شعرتينه واللي منيمهم واللي مقعدهم ف المدرج واللي موقفهم ف صف وكأننا مش قادرين إلا علي شوية الشعر دول اما الناس التانيه بقي طرح وشنط اللي كبير واللي صغير ده غير الشخاليل اللي ف دراع كل آنسه عرفت بعدين من زميل إن اسمها إكسسوارات والمصيبة الكبيرة انه في ناس لابسه كعب ساعتها إتاكدت اننا في عرض أزياء.

ومره واحده …… دخل علينا راجل هيبة والذكاء بيفط من عينيه قولت يمكن جاي غلط ولا يكون تايه.الراجل ده قعد يكتب ويكتب وأنا زى طور الله ف برسيمه☺️☺️☺️.مش فاهم يادي النيلة الراجل ده شكله كان ضارب فول ع الصبح لأ واللي يغيظك انه قعد يحكيلنا عن مشوارنا مع الصفر¤¤ وازاي نجيبه لدرجة إن أنا شكيت إن الصفر ده حاجه حلوه يلا أهي أيام وعدت ده بالنسبة للناس اللي ربنا نجاهم من غرق ااﻌﺒ ا ره "السنة دي 2009"لكن أنا الدكتور اختارني طبعا عشان أنا عبقري إني أشرفه في المدرج السنة اللي جايه☺️☺️☺️.بس أنا بحب الدكتور رامي والله الدكتور ده عظيم بس ناقصله طربوش ويبقي سعد باشا زغزوغ فعلا قام من قبره .اما عم حجازي حالته تصعب ع الكافر تحس انه كان دكتور بس سعد باشا ظلمه وعينه من ضمن الفواعليه .والله حرام اللي عملوه فينا أنا ببقي ماشي مش ناضر الطريق دفعنا دم قلبنا ف الكتب ومحاضرات كتبنا وصورنا اللي كتبناه عشان نحس اننا مش بنلعب واللي ناقص جبناه واتذللنا ع اللي يسوي واللي ميسواش وكورسات خدنا وسهر سهرنا وضيعنا فلوسنا ع القهوة والمناديل ."مش بذمتكوا أيام ثانوي كانت احلي كنا في الفسحة بنهزر ونلعب كوره وضاربينها دماغ" فين الدماغ وفين الكوره.

حسبي الله ونعم الوكيل.

عايزين تعرفوا باقي الذكريات استنوا المرة اللي جايه مع: إعدادي 2009

عدل سابقا من قبل يوسف في السبت يونيو 27, 2009 5:20 am عدل 1 مرات
????
زائر
Anonymous

مُساهمةموضوع: رد: يوميات اعدادي 2009الجزء الثاني   يوميات اعدادي 2009الجزء الثاني Emptyالجمعة يونيو 26, 2009 3:26 pm

حلو والله الكلام ده

انا بوافقك فى معظم الكلام واكتر حاجه ان ايام ثانوى وخصوصا تانيه ثانوى احنا كنا عايشينة فالفصل ولا وزرا
ali kemo
ADMIN
ADMIN
ali kemo

فريقك المفضل : برشلونة
ذكر
السرطان
المزاج : in real love story

مُساهمةموضوع: رد: يوميات اعدادي 2009الجزء الثاني   يوميات اعدادي 2009الجزء الثاني Emptyالجمعة يونيو 26, 2009 3:37 pm

فى كلام مش منطقى خالص انك بتقول ان البنات والرجالة عاملين فى نفسهم البدع ؟؟؟؟؟؟ بالعكس والله دا احنا عندنا البنات محترمة جدا الا قليلين اوى والرجالة عادى بيلبسو كويس لكن مش ملفت للنظر
https://www.facebook.com/home.php?
يوسف
عضو جديد
عضو جديد

ذكر
الدلو

مُساهمةموضوع: رد: يوميات اعدادي 2009الجزء الثاني   يوميات اعدادي 2009الجزء الثاني Emptyالجمعة يونيو 26, 2009 5:19 pm

يعني هي دي اللي مضايقاك انا قصدي اقول انه الناس اهتمت بنفسها لما دخلت الجامعه سواء بنات ولا رجاله يعني عايز تفهمني انك كنت بتهتم بلبسك زي ايام ثانوي والامر ينطبق علي البنات وده الطبيعي انا بس حبيت ابينه بس المهم باقي الموضوع فيه حاجه
????
زائر
Anonymous

مُساهمةموضوع: رد: يوميات اعدادي 2009الجزء الثاني   يوميات اعدادي 2009الجزء الثاني Emptyالجمعة يونيو 26, 2009 5:51 pm

انا هاقول حاجه حقيقى بصراحه الجو بتاع كليتنا مكانش بيخلى حد يهتم سلام حاجه ياعم الواحد كان فاكر حاجه تانيه

اما فى ثانوى اقسم بالله كانت احسن بكتير
يوسف
عضو جديد
عضو جديد

ذكر
الدلو

مُساهمةموضوع: رد: يوميات اعدادي 2009الجزء الثاني   يوميات اعدادي 2009الجزء الثاني Emptyالجمعة يونيو 26, 2009 6:28 pm

اناموافقك يابسام ان ايام ثانوي كانت ارحم واحلي وانا قصدي بالا هتمام باللبس ف فترة اول شهر او شهر ونص لكن بعد كده الواحد اطحن ومبقاش عارف راسه من رجليه
يوسف
عضو جديد
عضو جديد

ذكر
الدلو

مُساهمةموضوع: رد: يوميات اعدادي 2009الجزء الثاني   يوميات اعدادي 2009الجزء الثاني Emptyالسبت يونيو 27, 2009 5:26 am

يا جماعه هو العدد ده أسوأمن العدد اللي فات ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟امال انا هاعمل ايه في العدد اللي جاي
????
زائر
Anonymous

مُساهمةموضوع: رد: يوميات اعدادي 2009الجزء الثاني   يوميات اعدادي 2009الجزء الثاني Emptyالسبت يونيو 27, 2009 5:32 am

كمل يا مان علشان اعرفك بس انتا مابتفتحش الياهو بتاعك خالص؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
يوسف
عضو جديد
عضو جديد

ذكر
الدلو

مُساهمةموضوع: رد: يوميات اعدادي 2009الجزء الثاني   يوميات اعدادي 2009الجزء الثاني Emptyالسبت يونيو 27, 2009 7:07 am

ياعم بيفصل كل شويه
East Eagle
عضو رائع
عضو رائع
East Eagle

فريقك المفضل : تشيلسى
ذكر
الحمل
المزاج : moody

مُساهمةموضوع: رد: يوميات اعدادي 2009الجزء الثاني   يوميات اعدادي 2009الجزء الثاني Emptyالسبت يونيو 27, 2009 3:47 pm

مستني الباقي
????
زائر
Anonymous

مُساهمةموضوع: رد: يوميات اعدادي 2009الجزء الثاني   يوميات اعدادي 2009الجزء الثاني Emptyالسبت يونيو 27, 2009 4:09 pm

لا بجد موضوع هايل ودمه خفيف اوى وجديد كمان وواضح ان انت موهوب 00
وعلى فكرة لو انت اللى كالفها يبقى انت فعلا موهوب وممكن تكملها وتكون مدونة وان شاء الله تبقى ناجحة جدااااا000
وانا قريت الجزء الاول جميل برضه 000وربنا معاك ومنظرين الباقى
????
زائر
Anonymous

مُساهمةموضوع: رد: يوميات اعدادي 2009الجزء الثاني   يوميات اعدادي 2009الجزء الثاني Emptyالسبت يونيو 27, 2009 5:34 pm

يا عم يوسف انتا هاتخلص القصهدى على مايكوتن ابنك فى اعدادى
يوسف
عضو جديد
عضو جديد

ذكر
الدلو

مُساهمةموضوع: رد: يوميات اعدادي 2009الجزء الثاني   يوميات اعدادي 2009الجزء الثاني Emptyالسبت يونيو 27, 2009 7:10 pm

شكرا يا جماعه علي تشجيعكم ليا ويا بسام متقلقش هخلصها قريب

يوميات اعدادي 2009الجزء الثاني
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» يوميات اعدادي 2009الجزء الاول
» يوميات اعدادي 2009الجزء الثالث
» يوميات طفل شقياااااان
» يوميات شاب سيس على النت
» المنافسة تشتعل في القسم الثاني‏:‏