الرئيسيةالبوابةس .و .جبحـثاليوميةالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 اسئله في غايه الغباء واجابات في قمه الذكاء

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
troy knight
عضو شغال
عضو شغال


فريقك المفضل : الاهلى
ذكر
الحمل
عدد الرسائل : 964
العمر : 25
المزاج : cool
السٌّمعَة : 3
نقاط : 3981
تاريخ التسجيل : 12/03/2009

مُساهمةموضوع: اسئله في غايه الغباء واجابات في قمه الذكاء   الأحد مايو 10, 2009 4:57 pm

سؤال: ما هي قمة الحيرة؟


جواب: يقال لك اجلس على ركن غرفة مستديرة


سؤال : ما هي قمة الذكاء؟


جواب: هو ان تجد ركن الغرفة


سؤال: ما هي قمة الالم؟


جواب: التزحلق على زحلاقه مغطاه بشفرات حلاقة وشظايا الزجاج


سؤال: ما هي قمة العذاب؟


جواب: السقوط بعد ذلك في حوض به كولونيا


سؤال: ما هي قمة الادب؟


جواب: ان تطرق باب الثلاجه قبل فتحها


سؤال : ما هي قمة الذهول؟


جواب: ان يفتح احدهم لك الباب


سؤال: كيف تضع 4 افيال في سيارة فولكس؟


جواب: اثنين قدام واثنين في الخلف


سؤال: كيف تضع 8 افيال في سيارة مرسيدس؟


جواب: نبيع المرسيدس ونشتري 2 فولكس


سؤال: كيف نضع فيل في الثلاجة على ثلاث مراحل؟


جواب: - نفتح الثلاجة 2 - ندخل الفيل في الثلاجه 3 - نقفل الثلاجة


سؤال: كيف نضع زرافة في ثلاجة على اربع مراحل؟


جواب: نفتح الثلاجة 2 - نخرج الفيل 3 - ندخل الزرافة 4- نقفل الثلاجة


سؤال: ما هو الشيء الذي ننام عليه ونجلس فوقه ونغسل به اسناننا؟


جواب: السرير والكرسي وفرشاة الاسنان


سؤال: ما الذي له راسان و 8 اقدام؟


جواب: قطتان


سؤال: كيف تستطيع ان تعرف بأن 8 افيال متواجدين داخل فندق الشيراتون بدون ان تدخل الفندق؟


جواب: اعرفهم ، اذا وجدت 2 فولكس في مواقف الفندق


سؤال: احترقت حديقة الحيوانات فاحترقت جميع الحيوانات التي بها، إلا الزرافة لم تحترق .... لماذا؟


جواب: لاننا وضعنا الزرافة في الثلاجة


سؤال : لماذا نشرب الشاي؟؟


جواب: لاننا لا نستطيع ان نأكله


سؤال: ما الفرق بين نملة عمرها سنة و فيل عمره 21 سنة؟


جواب: الفرق هو 20 سنة


سؤال: يتكلم بكل لغات العالم ، فمن هو؟


جواب: صدى الصوت


سؤال: ما الشي الذي نفعله قبل الخروج من المنزل؟


جواب: ان نكون داخل المنزل


سؤال: اذا سقطت بيضة في البحر ، ماذا يحدث لها؟


جواب: تتبلل بماء البحر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
East Eagle
عضو رائع
عضو رائع


فريقك المفضل : تشيلسى
ذكر
الحمل
عدد الرسائل : 2199
العمر : 25
الموقع : www.isyoutube.com
المزاج : moody
السٌّمعَة : 38
نقاط : 5385
تاريخ التسجيل : 05/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: اسئله في غايه الغباء واجابات في قمه الذكاء   الخميس مايو 14, 2009 11:22 am

ماشي يا تروي انت بقيت منهم

بس انا على ما اتذكر ان الموضوع ده نزله بسام قبل كده

بس شكرا


و.....فككم مني




THE BLUES

Blue is the colour , football is the game
We are all together , and winning is our aim
So cheer us on through the sun and rain
Cause Chelsea , Chelsea is our name '
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
kill master
عضو جديد
عضو جديد


فريقك المفضل : مصرى وبس
ذكر
القوس
عدد الرسائل : 10
العمر : 26
السٌّمعَة : 0
نقاط : 2864
تاريخ التسجيل : 06/05/2009

مُساهمةموضوع: رد: اسئله في غايه الغباء واجابات في قمه الذكاء   الخميس يوليو 16, 2009 2:31 am

طب يقوللك
نملها اتجوزت فيل ليه ؟
عشان تخربها بقى
ايه الفرق بين اللي بيقع من الدور ال 11 و اللي بيقع من الاول ؟
اللي من الدور ال11 بيعمل اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااه طاخ
اللي من الدور ال 1 بيعمل طاخ ااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
hesham sayed
عضو رائع
عضو رائع


فريقك المفضل : الاهلى
ذكر
السمك
عدد الرسائل : 2480
العمر : 25
المزاج : مرح
السٌّمعَة : 8
نقاط : 5654
تاريخ التسجيل : 02/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: اسئله في غايه الغباء واجابات في قمه الذكاء   الخميس يوليو 16, 2009 2:38 am

جاااااااااااااااااااااااااامد يامحمد
بس الموضوع مكرر كان بسام حاطه
وأهلا بkillmaster في المنتدي


نعيب زماننا و العيب فينا
و ما لزماننا عيب سوانا
و نهجو ذا الزمان بغير ذنب
و لو نطق الزمان لنا هجانا
فدنيانا التصنع و الترائي
و نحن به نخادع من يرانا
و ليس الذئب يأكل لحم ذئب
و يأكل بعضنا بعضاً عيانا

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
kill master
عضو جديد
عضو جديد


فريقك المفضل : مصرى وبس
ذكر
القوس
عدد الرسائل : 10
العمر : 26
السٌّمعَة : 0
نقاط : 2864
تاريخ التسجيل : 06/05/2009

مُساهمةموضوع: رد: اسئله في غايه الغباء واجابات في قمه الذكاء   الخميس يوليو 16, 2009 2:27 pm

اهلا بيك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ali kemo
ADMIN
ADMIN


فريقك المفضل : برشلونة
ذكر
السرطان
عدد الرسائل : 8756
العمر : 25
المزاج : in real love story
السٌّمعَة : 32
نقاط : 12209
تاريخ التسجيل : 04/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: اسئله في غايه الغباء واجابات في قمه الذكاء   الخميس يوليو 16, 2009 3:29 pm

واحشنا يا عمور اوى والله وابقى ادخل واشترك يا عم
وفزورتك جامدة اوى
لكن محمد على دى قديمة كيك وانا جتلى حصانة من الحاجات دى خلاص


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.facebook.com/home.php?
kill master
عضو جديد
عضو جديد


فريقك المفضل : مصرى وبس
ذكر
القوس
عدد الرسائل : 10
العمر : 26
السٌّمعَة : 0
نقاط : 2864
تاريخ التسجيل : 06/05/2009

مُساهمةموضوع: رد: اسئله في غايه الغباء واجابات في قمه الذكاء   الخميس يوليو 16, 2009 5:27 pm

لو جبت جزمة اديداس و لقيت العلامة ناقصة شرطة تعمل ايه ؟
تحطها في الشاحن
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
????
زائر



مُساهمةموضوع: رد: اسئله في غايه الغباء واجابات في قمه الذكاء   الخميس يوليو 16, 2009 5:35 pm

هههههههههههههه

جامده يا عمرو اولا اهلا بيك معانا فالمنتدى يارب يكون عجب يا مان
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
troy knight
عضو شغال
عضو شغال


فريقك المفضل : الاهلى
ذكر
الحمل
عدد الرسائل : 964
العمر : 25
المزاج : cool
السٌّمعَة : 3
نقاط : 3981
تاريخ التسجيل : 12/03/2009

مُساهمةموضوع: رد: اسئله في غايه الغباء واجابات في قمه الذكاء   السبت يوليو 25, 2009 4:54 pm

انا اعرف ازاي ان الموضوع متكرر

مش انت وعمر ادمن لما تلاقو موضوع متكرر احذفوه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
????
زائر



مُساهمةموضوع: رد: اسئله في غايه الغباء واجابات في قمه الذكاء   السبت يوليو 25, 2009 5:17 pm

والله انا من مكانى ده قدام الجهاز بقول ان فيه مثل سياسى يقول( اللى مش قادر يمشى ويدى بسام مكانه ))

اه المثل قال كده مستغربين ليه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
اسئله في غايه الغباء واجابات في قمه الذكاء
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
efu :: ترفيه وتسلية :: نكت-
انتقل الى: