الرئيسيةالبوابةس .و .جبحـثاليوميةالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 لص غبي منه فيه هههههههههههههههههههههههه

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
DARKNIGHT
عضو رائع
عضو رائع


فريقك المفضل : مانشستر يونايتد
ذكر
الثور
عدد الرسائل : 1470
العمر : 25
السٌّمعَة : 14
نقاط : 4522
تاريخ التسجيل : 03/02/2009

مُساهمةموضوع: لص غبي منه فيه هههههههههههههههههههههههه   الجمعة أبريل 24, 2009 9:45 pm

مفيش غباء اكتر من كده



- تم القبض على "أغبى لص" في بريطانيا
حيث دخل الى احدى محلات Cctv (وهو محل متخصص ببيع كاميرات المراقبة!!) وسرق لاب توب يقدر ثمنه بـ 700 جنيه استرليني .. الطريف في الموضوع أن المحل "ملغوم" بـكاميرات التصوير ولوحات التحذير عنها. وقد استطاعت 8 كاميرات التقاط صور لللص بأوضاع مختلفة ابتداء من خارج المحل حيث ظل ينتظر حتى لحظة خروجه.
وقال صاحب المحل ديفد آرثون : عندما شاهدت الشريط .. لم أعرف هل أغضب أم أضحك من غباء اللص.. ولكنني فعلت الاثنين معا !!"
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
DARKNIGHT
عضو رائع
عضو رائع


فريقك المفضل : مانشستر يونايتد
ذكر
الثور
عدد الرسائل : 1470
العمر : 25
السٌّمعَة : 14
نقاط : 4522
تاريخ التسجيل : 03/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: لص غبي منه فيه هههههههههههههههههههههههه   الجمعة أبريل 24, 2009 9:49 pm

ده غباء اخر حاجه كان اولا كسر الكاميرات او قطع الكهربا او يعمل اي حاجه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
East Eagle
عضو رائع
عضو رائع


فريقك المفضل : تشيلسى
ذكر
الحمل
عدد الرسائل : 2199
العمر : 25
الموقع : www.isyoutube.com
المزاج : moody
السٌّمعَة : 38
نقاط : 5302
تاريخ التسجيل : 05/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: لص غبي منه فيه هههههههههههههههههههههههه   الجمعة أبريل 24, 2009 11:13 pm

فعلا غبي جدا
مش هاين عليه يرق حاجة اغلى من كده

هههههههه


و.....فككم مني
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ali kemo
ADMIN
ADMIN


فريقك المفضل : برشلونة
ذكر
السرطان
عدد الرسائل : 8756
العمر : 25
المزاج : in real love story
السٌّمعَة : 32
نقاط : 12126
تاريخ التسجيل : 04/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: لص غبي منه فيه هههههههههههههههههههههههه   الجمعة أبريل 24, 2009 11:22 pm

يعنى يوم ما يفكر يسرق يروح يسرق محل ملغوم بكاميرات المراقبة فعلا سلطاااااااااااااااااااااااااااان
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.facebook.com/home.php?
hesham sayed
عضو رائع
عضو رائع


فريقك المفضل : الاهلى
ذكر
السمك
عدد الرسائل : 2480
العمر : 25
المزاج : مرح
السٌّمعَة : 8
نقاط : 5571
تاريخ التسجيل : 02/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: لص غبي منه فيه هههههههههههههههههههههههه   السبت أبريل 25, 2009 2:37 pm

ده حاجة غبية قوي وعلي ده كله ماسرقش غير لاب توب
موضوع في التمام ياميمي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
DARKNIGHT
عضو رائع
عضو رائع


فريقك المفضل : مانشستر يونايتد
ذكر
الثور
عدد الرسائل : 1470
العمر : 25
السٌّمعَة : 14
نقاط : 4522
تاريخ التسجيل : 03/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: لص غبي منه فيه هههههههههههههههههههههههه   السبت أبريل 25, 2009 6:01 pm

علي راي المثل ان سرقت اسرق لاب وان عشقت اعشق قمر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ali kemo
ADMIN
ADMIN


فريقك المفضل : برشلونة
ذكر
السرطان
عدد الرسائل : 8756
العمر : 25
المزاج : in real love story
السٌّمعَة : 32
نقاط : 12126
تاريخ التسجيل : 04/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: لص غبي منه فيه هههههههههههههههههههههههه   السبت أبريل 25, 2009 7:32 pm

خليها بقى وان عشقت اعشق لاب (ابل) او حتى كارت موميرى ههههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.facebook.com/home.php?
Abdo younis
مشرف متميز
مشرف متميز


فريقك المفضل : مانشستر يونايتد
ذكر
الدلو
عدد الرسائل : 2423
العمر : 25
المزاج : عايش حياتى
السٌّمعَة : 6
نقاط : 5537
تاريخ التسجيل : 04/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: لص غبي منه فيه هههههههههههههههههههههههه   الإثنين أبريل 27, 2009 5:03 pm

الواحد لما بيقرا الكلام ده بيقول الحمد لله على عقله
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
DARKNIGHT
عضو رائع
عضو رائع


فريقك المفضل : مانشستر يونايتد
ذكر
الثور
عدد الرسائل : 1470
العمر : 25
السٌّمعَة : 14
نقاط : 4522
تاريخ التسجيل : 03/02/2009

مُساهمةموضوع: رد: لص غبي منه فيه هههههههههههههههههههههههه   الأحد مايو 03, 2009 11:08 pm

الحمد لله طبعا يا عبدو

نعمة العقل ممكن تكون في ناس محرومه منها بس ميحسهاش الانسان الا اما يشوف الي مسلوبه منه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
لص غبي منه فيه هههههههههههههههههههههههه
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
efu :: ترفيه وتسلية :: عجائب وطرائف-
انتقل الى: